Ljeto je vrijeme za intenzivnu UV zaštitu i zato vam treba najbolja kremu za sunčanje.
Nama najbolja krema za zaštitu od sunca je krema koja se brzo upija, ima visok zaštitni faktor, dermatološki je ispitana, ima provjerenu efikasnost i sigurnost te je provjerenog proizvođača.
Ne zaboravite, uz kreme je potrebna i mehanička zaštita poput kape, odjeće i sunčanih naočala.
Najvažnija stvar
Krema za zaštitu od sunca najvažnija je stvar, koju možemo posjedovati svakog ljeta.
Trebali bismo je koristiti cijele godine, na dijelovima tijela (npr. lice) koji su izloženi UV zrakama.
Drogerije, ljekarne i ostali dućani imaju bogatu ponudu krema za sunčanje, ali je pravo pitanje koju odabrati.
Najbitniji je zaštitni faktor i često mazanje
Po našem mišljenju i mišljenju stručnjaka, krema mora imati zaštitni faktor 30 ili više.
SPF, označava koliko dugo, bez ikakve zaštite, možemo ostati na suncu bez pojave crvenila ili opeklina.
Zato je potrebno često obnavljati sloj kreme, kako bi zaštita bila dovoljno dobra.
Kako bismo pružili najbolju moguću uslugu, koristimo tehnologije kao što su kolačići za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nam obradu podataka kao što je ponašanje pregledavanja ili jedinstveni ID na ovoj web stranici. Neslaganje ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Funkcionalni
Uvijek aktivni
Tehnička pohrana ili pristup je strogo nužan za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju je sudionik ili korisnik izričito zatražio ili isključivo za potrebe prijenosa komunikacije putem elektroničke komunikacijske mreže.
Preferencije
Tehnička pohrana ili pristup nužni su za legitimnu svrhu pohrane preferencija koje pretplatnik ili korisnik ne zahtijeva.
Statistički
Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Marketing
Tehnička pohrana ili pristup nužni su za izradu korisničkih profila za slanje oglasa ili za praćenje korisnika na web stranici ili na više web stranica u slične marketinške svrhe.