• Parfemi
    • Kozmetika
      • Make-up
      • SVE ZA NJEGU
    • SAVJETI ZA LJEPOTU
    • KUPNJA NA LIJEPA.HR
      • NAJCIJENA
    • Home
    • Svijet mirisa
    • Jeste li znali? – PARFEMI

    Jeste li znali? – PARFEMI

    admin | 8 srpnja, 2019 |

    Donosimo vam 10 čudnih, zanimljivih, nevjerojatnih i zapanjujućih informacija o parfemima, koje vam sigurno nisu pale na pamet. Obrazujte se, nasmijete i zaprepastite, jer možda baš vaš omiljeni parfem krije neku tajnu.

    1. Životinje u parfemima?

    Želite mošus u parfemu? Razmislite opet.
    Jeste li znali da je mošus zapravo jaka, crvenkasto-smeđa supstanca koju izlučuje muški jelen? Budući da zahtijeva ubijanje ugrožene životinje, ne brinite, danas se koriste sintetičke sirovine, koje imitiraju mošus. 

     

    2. Što povezuje najvećeg sisavca na zemlji i parfeme? Ambra!

    Ambra je čvrsta, voskasta zapaljiva supstanca, mutno sive ili crne boje sa šarenim sjenama poput mramora, koja posjeduje osebujan animalistički puderasti miris, sa slatkoćom mošusa i mora. Dosta okolišanja, to je zapravo žučni sekret koji proizvodi “spermasti” kit.

     

    3. Neke stvari je bolje ne znati …

    Neki parfemi sadrže sastojak izvađen iz analnih žlijezda cibetke, sisavca nalik mačkama. Nećemo ni tražiti koji parfemi imaju ovaj sastojak. Ne želimo znati.

     

    4. PARFEMI, U NAJMANJU RUKU, NEOBIČNOG MIRISA  – Eau de Cigarette

    1921. godine Molinard je dizajnirao miris pod nazivom Habanita – miris namijenjen za miris cigareta. Staviš ga u kutiju za cigarete ili izravno na cigaretu kako bi one dobile “ukusnu, trajnu aromu”.

     

    5. PARFEMI, U NAJMANJU RUKU, NEOBIČNOG MIRISA – a okorjele ljubitelje mesa – miris slanine

    Ako želite da vas miris doručka prati cijeli dan, tu je Fargginay, parfem kreiran od strane pariškog mesara, kojega sačinjava mješavina 11 eteričnih ulja i esencije slanine. Zanimljivo, ali hvala ne.

     

    6. Jasmin = katran?

    Jeste li znali da jasmin, popularna nota u mnogim parfemima, ugrubo dolazi od derivata ugljenog katrana. Kako?! Kada se koristi u niskoj koncentraciji ima slatki, cvjetni miris. Da, riječ je o sintetskom “jasminu”, ali svejedno… zapanjujuće.

     

    7. Sintetsko cvijeće

    Zbog masovne proizvodnje parfema, korištenje pravih cvjetnih esencija zamijenjeno je sintetičkim mirisima. Pozitivna stvar?Udvostručen je rok trajanja parfema.

     

    8. Najskuplji parfem na svijetu

    Što je u ženskom svijetu “Chanel No.5”, to je u muškom “Clive Christian No.1”, samo što je ovdje riječ o limitiranom muškom parfemu, koji se proizvodi u samo 1000 boca svake godine, a cijena svake bočice od 30 ml iznosi oko 1800 dolara.

     

    9. Sapun u bočici? 

    Ako ste se pitali zašto jedan od najprodavanijih parfema svih vremena, Chanel No.5, miriše na sapun, da, sapun, odgovor leži u zanimanju majke Coco Chanel.  Njezina je majka bila žena za pranje rublja pa je miris sapuna i svježe, čiste kože “vodio” Coco u odabiru prvog mirisa.

     

    10. Ženski, pardon, muški parfemi

    Muški mirisi nisu samo za muškarce. Jeste li znali da trećinu prodanih muških mirisa nose žene?  


    Popularni članci

    Otkrijte svijet relaksacije s Kneipp solima za kupanje

    Otkrijte s nama tajne korejske ljepote

    Suhi šamponi - Djeluju li i koji su najbolji

      • No translations available for this page
        Cookies & GDPR
        Kako bismo pružili najbolju moguću uslugu, koristimo tehnologije kao što su kolačići za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nam obradu podataka kao što je ponašanje pregledavanja ili jedinstveni ID na ovoj web stranici. Neslaganje ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
        Funkcionalni Uvijek aktivni
        Tehnička pohrana ili pristup je strogo nužan za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju je sudionik ili korisnik izričito zatražio ili isključivo za potrebe prijenosa komunikacije putem elektroničke komunikacijske mreže.
        Preferencije
        Tehnička pohrana ili pristup nužni su za legitimnu svrhu pohrane preferencija koje pretplatnik ili korisnik ne zahtijeva.
        Statistički
        Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe. Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
        Marketing
        Tehnička pohrana ili pristup nužni su za izradu korisničkih profila za slanje oglasa ili za praćenje korisnika na web stranici ili na više web stranica u slične marketinške svrhe.
        Upravljajte opcijama Upravljanje uslugama Manage {vendor_count} vendors Pročitajte više o ovim svrhama
        Urediti
        {title} {title} {title}