admin | 8 srpnja, 2019 |
Donosimo vam 10 čudnih, zanimljivih, nevjerojatnih i zapanjujućih informacija o parfemima, koje vam sigurno nisu pale na pamet. Obrazujte se, nasmijete i zaprepastite, jer možda baš vaš omiljeni parfem krije neku tajnu.
Želite mošus u parfemu? Razmislite opet.
Jeste li znali da je mošus zapravo jaka, crvenkasto-smeđa supstanca koju izlučuje muški jelen? Budući da zahtijeva ubijanje ugrožene životinje, ne brinite, danas se koriste sintetičke sirovine, koje imitiraju mošus.
Ambra je čvrsta, voskasta zapaljiva supstanca, mutno sive ili crne boje sa šarenim sjenama poput mramora, koja posjeduje osebujan animalistički puderasti miris, sa slatkoćom mošusa i mora. Dosta okolišanja, to je zapravo žučni sekret koji proizvodi “spermasti” kit.
Neki parfemi sadrže sastojak izvađen iz analnih žlijezda cibetke, sisavca nalik mačkama. Nećemo ni tražiti koji parfemi imaju ovaj sastojak. Ne želimo znati.
1921. godine Molinard je dizajnirao miris pod nazivom Habanita – miris namijenjen za miris cigareta. Staviš ga u kutiju za cigarete ili izravno na cigaretu kako bi one dobile “ukusnu, trajnu aromu”.
Ako želite da vas miris doručka prati cijeli dan, tu je Fargginay, parfem kreiran od strane pariškog mesara, kojega sačinjava mješavina 11 eteričnih ulja i esencije slanine. Zanimljivo, ali hvala ne.
Jeste li znali da jasmin, popularna nota u mnogim parfemima, ugrubo dolazi od derivata ugljenog katrana. Kako?! Kada se koristi u niskoj koncentraciji ima slatki, cvjetni miris. Da, riječ je o sintetskom “jasminu”, ali svejedno… zapanjujuće.
Zbog masovne proizvodnje parfema, korištenje pravih cvjetnih esencija zamijenjeno je sintetičkim mirisima. Pozitivna stvar?Udvostručen je rok trajanja parfema.
Što je u ženskom svijetu “Chanel No.5”, to je u muškom “Clive Christian No.1”, samo što je ovdje riječ o limitiranom muškom parfemu, koji se proizvodi u samo 1000 boca svake godine, a cijena svake bočice od 30 ml iznosi oko 1800 dolara.
Ako ste se pitali zašto jedan od najprodavanijih parfema svih vremena, Chanel No.5, miriše na sapun, da, sapun, odgovor leži u zanimanju majke Coco Chanel. Njezina je majka bila žena za pranje rublja pa je miris sapuna i svježe, čiste kože “vodio” Coco u odabiru prvog mirisa.
Muški mirisi nisu samo za muškarce. Jeste li znali da trećinu prodanih muških mirisa nose žene?