admin | 18 siječnja, 2021 |
Kupovina parfema preko interneta, bez da unaprijed znate kakav je miris, je rizična. Ako ste se ipak odlučili upustiti u avanturu zvanu “online kupovinu parfema naslijepo”, prvo morate znati kakve note vas privlače te od kakvih se nota sastoji parfem koji želite kupiti.
Moda diktira izbor parfema, jer je parfem ništa drugo nego modni detalj. Upravo zbog mijenjanja trendova, sve je manje onih koji ostaju vjerni jednom parfemu dugi niz godina. Zbog toga je normalno mijenjati ga i to ne samo na nekoliko godina, već svakodnevno, kombinovati različite mirise uz različite odjevne kombinacije.
Kada znate kakvi vas mirisi privlače, izbor se sužava na jednu ili nekoliko skupina mirisa.
Utvrđeno je da su nam najprivlačniji partneri koji mirišu sasvim drugačije od nas. Tako da biste sebi trebali kupiti suprotan parfem od one skupine mirisa iz koje je miris vašeg partnera/partnerice. Ovo nije pravilo, ali ima istine u tome.
Neki ljudi imaju dar za opisivanje parfema i riječima mogu vješto i vjerno dočarati miris parfema. Parfeme često vežemo uz lijepa sjećanja i mirise iz naše prirode i okruženja. Bit će vam lakše predočiti si kako neki miris miriše, ako pročitate živopisni opis, koji si možete “vizualizirati”. Parfemi su puno više od mirisnih kapljica. Parfemi su umjesnost u bočici.
Mirisne note toliko toga govore o parfemima. Svaki miris sastoji se od tri razine nota: gornje note, srednje note (srce mirisa) te njegove baze. Svaka razina ima svoju ulogu i trajnost. Međusobno se isprepliću i nadopunjuju dajući savršen proizvod, odnosno parfem.
Što znači da je parfem orijentalni? Kako po sastavu parfema znati da je riječ upravo o orijentalnom mirisu? Sastoje li se citrusni mirisi samo od citrusa (limun, mandarina, naranča…) ili se u citrusnu skupinu mirisa podrazumijevaju i neki drugi sastojci?
Educirani prodavači vam mogu, na osnovu vaših želja, preporučiti parfeme iz određene skupine parfema, poput cvjetnih, svježih, kožnih i slično, ali vam nitko ne može točno reći kako će parfem izreagirati na vašoj koži i koja će note više doći do izražaja.
Cvjetni/floralni – slatkasti i romantični, osobito ako u sastavu imaju bijelo cvijeće
Zeleni – miris prirode, zelenila, svježine i drveća
Orijentalni – topli, senzulani, balzamični i teški
Chypre – miris limuna i sandalovog drveta te mahovine s elementima cvijeća
Citrus – enegetski, poletni mirisi, koji nastaju kao kombinacija svježine citrusa, zelenih i cvjetnih nota
Leather – miris kože
Fougere – miris na paprat, mahovinu, sandalovo drvo i lavandu
Detaljnije o vrstama mirisa koje postoje i kome najbolje odgovaraju (po osobnosti i preferencijama mirisnih nota) pročitajte OVDJE.
Educirani prodavači vam mogu, na osnovu vaših želja, preporučiti parfeme iz određene skupine parfema, poput cvjetnih, svježih, kožnih i slično, ali vam nitko ne može točno reći kako će parfem izreagirati na vašoj koži i koja će note više doći do izražaja. Isti parfem imat će drugačiji miris na različitim osobama, zbog različitog pH kože, stoga ne znači da će vam parfem, koji vam se sviđa na drugoj osobi, jednako stajati. Na vašoj koži će se drugačije razviti.
Parfemi većih mililitraža su isplativiji, ali ako niste sigurni hoće li vam se miris svidjeti, radije se odlučite za manje pakiranje. Ako vam se parfem ne svidi, potrošit ćete manje novca. Za isprobavanje mirisa odlični su setovi od više parfema u malim pakiranjima.
To je izvrstan način da isprobate više mirisa, provjerite koji vam se najviše sviđa te najdraži miris naručite u standardnom pakiranju.
Svijet u kojem živimo je dinamičan. Promjene se događaju svakodnevno na svim životnim područjima. Ne ustručavajte se eksperimentirati s parfemima. Odvažite se ponekad kupiti neki, koji možda nekad prije ne biste. Ljudi se mijenjaju, mijenjaju se