Larisa | 13 listopada, 2023 | miris, parfemi
Kada biramo novi parfem, najvažnije je da nam sastojci odgovaraju i da se kemija parfema dobro slaže s našim tjelesnim mirisom. Mnogi se dizajneri ne oslanjaju samo na sofisticiranost svojeg mirisnog koktela, već pokušavaju dodati svojim proizvodima i zanimljivu vizualnu sliku.
Da, naravno, govorimo o ambalaži u kojoj su sakriveni pojedinačni mirisi. Nije slučajnost što kažu da ''kupujemo'' proizvode očima. Ni u slučaju mirisa nije drugačije. Bez obzira hoćemo li svoj omiljeni parfem izložiti na polici u kući i uživati u njemu nasamo ili želimo ostaviti dojam koristeći ga u javnosti, dizajn često utječe na naš konačni izbor favorita. Međutim, kao i uvijek, toliko ljudi, toliko različitih ukusa. Dok neko voli klasičnost i jednostavnost, drugi se zaklinju u malo više kiča, treći u originalnost ili igrivost.
Naravno, svega toga dobro znaju i parfemske kuće koje dizajnu bočica i kutija posvećuju jednaku pažnju kao i samoj proizvodnji parfemskih mješavina. Nekima je njihova ambalaža već dio prepoznatljivog stila brenda. Primjerice, brend Police poznat je po svojim bočicama u obliku lubanja koje nešto više govore o boji tekućine koju kriju u sebi. Neki proizvođači pronalaze ljepotu u jednostavnim oblicima, drugi se doslovno igraju dizajnom.
Način pakiranja često je pod utjecajem područja u kojem je brend izvorno radio. Na primjer, modni dizajneri koji su s vremenom dodali parfeme svom poslu skloni su projicirati svoj stil u modnoj industriji i na bočice. Francuski brend Boucheron, koji je započeo kao tvrtka za nakit u 19. stoljeću i čije su izuzetno lijepe proizvode nosile vojvotkinje, žene maharadža, kurtizane i carice, temelji se na vlastitoj draguljarskoj tradiciji. Njihovi parfemi podsjećaju na prekrasne dragulje: bisere, prstenje i ostale dragocjene kamene.
Bočice parfema nisu samo obične posudice za parfemske tekućine. Oni su umjetnička djela koja nadopunjuju samu bit parfema. Stvaranje tako malog umjetničkog djela uključuje istraživanje mnogih izvora, uključujući povijest, prirodu, kulturu i umjetnost. Parfumerije ponekad čak surađuju izravno s umjetnicima kako bi oblikovale ekskluzivne bočice. Takve limitirane kolekcije često postaju predmeti kolekcionara. Mogu sadržavati jedinstven dizajn, različite materijale ili čak dragocjeno kamenje, čime se naglašava prestiž i jedinstvenost.
Naravno, pri izradi prototipa ne uzimaju se u obzir samo estetski, već i tehnički i ergonomski čimbenici, poput praktičnosti i udobnosti korištenja. Bočica nije samo fizičko pakiranje, već i dio priče koju parfemska kuća želi prenijeti. Marketinške kampanje često se fokusiraju na samu bočicu koja postaje simbol i nositelj vrijednosti vezanih uz određeni parfem.
I doista, neki od ovih malih komada su zaista vrijedni razgledavanja. I zanimljivi komadi ne nedostaju među stalnim novostima u našoj online trgovini. Stoga ne zaboravite ih redovito pratiti kako ne biste propustili dragocjeni dragulj koji zaslužuje mjesto u vašoj kućnoj kolekciji.