• Parfemi
    • Kozmetika
      • Make-up
      • SVE ZA NJEGU
    • SAVJETI ZA LJEPOTU
    • KUPNJA NA LIJEPA.HR
      • NAJCIJENA
    • Home
    • Svijet mirisa
    • Noviteti proljetnih parfema

    Noviteti proljetnih parfema

    admin | 27 ožujka, 2023 |


    PROLJETNI PARFEMI IZ 2023.

    Calvin Klein Euphoria 2023

    Cvjetno-voćno-gurmanski miris

    Svježe, voćno otvaranje pretvara se u začinsko-cvjetno srce, a kašmir-jantarna baza smiruje veselu i razigranu kompoziciju dajući joj mekoću i nježnost. Riječ je o toaletnoj vodi pa vas neće “gušiti” kad temperature budu visoke.

    Dostupan u 30 ml, 50ml i 100 ml


    Bruno Banani Man & Woman Summer Limited Edition 2023

    Iako u nazivu imaju riječ “summer”, što je zapravo proljeće, uvertiraju u ljeto, stoga vam ih predstavljamo kao nove proljetno-ljetne mirise.  Uživajte u njihovoj osvježavajućoj svježini.

    Dostupan u 30 ml i 50 ml

    Dostupan u 30 ml i 50 ml


    PROLJETNI PARFEMI IZ 2022.

    Marc Jacobs
    Daisy Paradise

    Cvjetno-zeleni miris

    Kombinacija maka i hrasta stvara aromatičan cvjetni osjećaj, obavijen ugodnim ambroxom u bazi mirisa. Čisti, svježi miris idealan za tople dane. 

    Dostupan u 50 ml


    Elie Saab
    Girl of Now Lovely

    Voćno-cvjetni miris

    Voćna mješavina pjenušave mandarine, sočne kruške i ukusnih pupoljaka crnog ribiza prelazi u cvjetne note s akordom cvijeta naranče i badema. Cvjetno srce omekšano je senzualnim kašmirom. 

    Dostupan u
    30 ml, 50 ml i 90 ml


    ESCADA
    Cherry In Japan

    Cvjetni miris

    Blistavi miris otvara se iskričavim akordom trešnje, koji vodi u cvjetno srce latica jasmina. Topla baza zrna tonke dodaje senzualnu notu ovom pomalo sapunastom, a opet osvježavajućem mirisu.

    Dostupan u
    30 ml, 50 ml i 100 ml


    SVI MIRISNI NOVITETI IZ 2022. – OVDJE!


    PROLJETNI PARFEMI IZ 2021.

    Borba s korona virusom u 2021. godini ostavila je traga u parfemskoj industriji. 2021. godina bit će zapamćena kao jedna od “siromašnijih” po pitanju noviteta. Većinom su se reformulirale već postojeće kompozicije.

    KENZO
    Flower By Kenzo 2021

    Amber cvjetni miris

    Mekan, pomalo puderast i čist. Ženstven je i neupadljiv. Nimalo nalik originalu. Budi pozitivne osjećaje, sjećanje na prošla vremena. Sjetan i melankoličan. Idealan za romantičnu dušu.

    Dostupan u 100 ml


    Christian Dior
    Miss Dior 2021 & Dior Homme Sport 2021

    Amber cvjetni miris

    Za razliku od originala, u ovoj verziji ruža je malo više začinjena te su dodane voćne arome kajsije i breskve.

    Dostupan u 30 ml

    Drveno-začinski miris

    Treća reformulacija originala iz 2008. (2012., 2017. i 2021.). 
    Oštri, osvježavajući i pomalo kiselkasti citrusi pomiješani s tamjanom.

    Dostupan u 75 ml


    PROLJETNI PARFEMI IZ 2020.

    Marc Jacobs Perfect

    Amber cvjetni miris

    Nježan, mekan, bademast i zelen.

    Dostupan u 10 ml, 30 ml,
    50 ml i 100 ml

    Carolina Herrera Good Girl Suprême

    Amber cvjetni miris

    Sladak i puderast s voćnim detaljima.

    Dostupan u 50 ml i 80 ml

    Givenchy Irresistible

    Voćno-cvjetni miris

    Otvara se notom kruške. Čist, sofisticiran i ženstven.

    Dostupan u 35 ml i 50 ml


    Koji parfem ćete vi nositi ovog proljeća? 

    Ponudu SVIH ženskih parfema pogledajte OVDJE. Sigurni smo da ćete pronaći nešto za sebe.

    Popularni članci

    Parfemi i emocije: Kako mirisi utječu na naše raspoloženje i samopouzdanje

    Unisex parfemi: mirisi bez granica za svakoga!

    Maleka by ARMAF: Miris koji ne govori glasno – ​​ali ga svi čuju

      • No translations available for this page
        Cookies & GDPR
        Kako bismo pružili najbolju moguću uslugu, koristimo tehnologije kao što su kolačići za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nam obradu podataka kao što je ponašanje pregledavanja ili jedinstveni ID na ovoj web stranici. Neslaganje ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
        Funkcionalni Uvijek aktivni
        Tehnička pohrana ili pristup je strogo nužan za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju je sudionik ili korisnik izričito zatražio ili isključivo za potrebe prijenosa komunikacije putem elektroničke komunikacijske mreže.
        Preferencije
        Tehnička pohrana ili pristup nužni su za legitimnu svrhu pohrane preferencija koje pretplatnik ili korisnik ne zahtijeva.
        Statistički
        Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe. Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
        Marketing
        Tehnička pohrana ili pristup nužni su za izradu korisničkih profila za slanje oglasa ili za praćenje korisnika na web stranici ili na više web stranica u slične marketinške svrhe.
        Upravljajte opcijama Upravljanje uslugama Manage {vendor_count} vendors Pročitajte više o ovim svrhama
        Urediti
        {title} {title} {title}