• Parfemi
    • Kozmetika
      • Make-up
      • SVE ZA NJEGU
    • SAVJETI ZA LJEPOTU
    • KUPNJA NA LIJEPA.HR
      • NAJCIJENA
    • Home
    • Muški parfemi
    • Međunarodni dan parfema

    Međunarodni dan parfema

    Larisa | 21 ožujka, 2024 | miris, parfemi

    Međunarodni dan mirisa osmišljen je kako bi se podigla svijest o ulozi koju mirisi imaju u našim životima. Od davnina su se mirisi koristili u medicinske svrhe, u ritualima, za osobnu dobrobit, pa čak i u ratnim strategijama. Ovaj dan pruža priliku za slavlje ovog bogatog i raznolikog utjecaja.

    Povijesni značaj

    Povijest proizvodnje parfema je bogata i fascinantna i seže tisućama godina unatrag. Razvoj parfema može se pratiti od drevnih civilizacija do danas

    Gdje je sve počelo?

    Povijest proizvodnje parfema je bogata i fascinantna i seže tisućama godina unatrag. Razvoj parfema može se pratiti od drevnih civilizacija do danas.

    Antički počeci

    1Drevni Egipt
    Parfemi su izvorno stvoreni za vjerske obrede, a Egipat se često smatra rodnim mjestom parfema. Stari Egipćani izrađivali su parfeme od raznih smola, ulja i aromatičnih biljaka. Ti su se mirisi koristili u ritualima i balzamiranju.
    2Mezopotamija i Perzija
    S ovih prostora potječu i zapisi o korištenju parfema. Poznato je da je mezopotamski kemičar Tapputi bio jedan od prvih ljudi koji su destilirali mirise.

    Antika

    1Stara Grčka i Rim
    U staroj Grčkoj i Rimu parfemi su postali dio svakodnevnog života. Korišteni su za osobne mirise, u medicinske svrhe, pa čak iu toplicama. Grci su razvili umjetnost parfumerije, a Rimljani su je pomogli u širenju po svom carstvu.

    Srednji vijek

    1Srednjovjekovna Europa
    Zanimanje za parfeme opalo je u Europi tijekom srednjeg vijeka, ali je parfumerija procvjetala u arapskom svijetu. Alkemičari poput Al-Kindija i Avicene razvili su metode destilacije i ekstrakcije mirisa.

    Renesansa

    1Procvat
    U renesansi su se parfemi vratili u modu u Europi, posebice u Italiji i Francuskoj. Tijekom tog vremena, parfemi su se počeli više komercijalizirati i prodavati.

    18. i 19. stoljeće

    1Francuska
    U Francuskoj, posebice u Grasseu, moderna se industrija parfema počela razvijati u 18. stoljeću. Grasse je postao svjetski centar proizvodnje parfema.

    20. stoljeća do danas

    120. stoljeće
    U 20. stoljeću došlo je do industrijske revolucije u parfumeriji, zahvaljujući otkriću sintetskih aromatičnih spojeva. To je omogućilo stvaranje novih i jedinstvenih mirisa.
     

    Prvi parfem i brend sa dugom tradicijom

    Jedan od prvih parfema koji su se komercijalno proizvodili u velikoj mjeri je "Hungary Water", vodeni parfem iz 14. stoljeća napravljen za kraljicu Elizabetu od Mađarske.

    Jedan od najstarijih brendova parfema s najvećom tradicijom je Guerlain, osnovan u Parizu 1828. Guerlain je bio pionir u korištenju sintetičkih sastojaka i zaslužan je za nekoliko klasičnih mirisa.


    Guerlain Mon Guerlain 50 ml parfemska voda za žene


    Na lageru
    86.4 EUR

    Guerlain L´Homme Ideal 100 ml toaletna voda za muškarce


    Na lageru
    78.46 EUR

    Popularni članci

    Otkrijte s nama tajne korejske ljepote

    Suhi šamponi - Djeluju li i koji su najbolji

    Savjeti za stvaranje savršene božićne atmosfere

      • češki
      • Njemački
      • Slovački
      • Hrvatski
      • Grčki
      • Talijanski
      • Slovenski
      • Bugarski
      • Rakousko
      • Švýcarsko
        Cookies & GDPR
        Kako bismo pružili najbolju moguću uslugu, koristimo tehnologije kao što su kolačići za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nam obradu podataka kao što je ponašanje pregledavanja ili jedinstveni ID na ovoj web stranici. Neslaganje ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
        Funkcionalni Uvijek aktivni
        Tehnička pohrana ili pristup je strogo nužan za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju je sudionik ili korisnik izričito zatražio ili isključivo za potrebe prijenosa komunikacije putem elektroničke komunikacijske mreže.
        Preferencije
        Tehnička pohrana ili pristup nužni su za legitimnu svrhu pohrane preferencija koje pretplatnik ili korisnik ne zahtijeva.
        Statistički
        Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe. Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
        Marketing
        Tehnička pohrana ili pristup nužni su za izradu korisničkih profila za slanje oglasa ili za praćenje korisnika na web stranici ili na više web stranica u slične marketinške svrhe.
        Upravljajte opcijama Upravljanje uslugama Manage {vendor_count} vendors Pročitajte više o ovim svrhama
        Urediti
        {title} {title} {title}