• Parfemi
    • Kozmetika
      • Make-up
      • SVE ZA NJEGU
    • SAVJETI ZA LJEPOTU
    • KUPNJA NA LIJEPA.HR
      • NAJCIJENA
    • Home
    • Savjeti za ljepotu
    • Kako odabrati parfem prema osobnosti?

    Kako odabrati parfem prema osobnosti?

    admin | 5 listopada, 2020 |

    Jeste li svjesni koliko parfemi koje nosimo govore o nama? Parfemi ocrtavaju osobnost, ali se i biraju prema osobnosti. Prema određenim karakteristikama koje posjedujemo i načinu života koji živimo, određeni parfemi ili skupine parfema, pristajat će nam bolje od nekih drugih. Ako ste u nedoumici koji parfem bi vam najbolje stajao, prema svom tipu osobnosti pronađite naše prijedloge.

    ŽENE

    PROFINJENA DAMA

    Za profinjene dame, ljubiteljice klasike, preporučujemo cvjetne note, posebice mirisne note bijelog cvijeće uz ljubičice, ljiljane, ruže…
    Prave dame obožavaju ženstvenu, romantičnu odjeću te nježne, cvjetne uzorke, kako na odjevnim predmetima, tako i na svojoj koži. 
    Također, klasični parfemi, koji nikad ne izlaze iz mode, vjerojatno će im biti prvi izbor.

    OBOŽAVATELJICA NOĆNIH IZLAZAKA

    U situacijama kad je osjet njuha izuzetno važan, ostavite mirisni oblak za sobom.

    VATRENA ŽENA, KOJA VOLI BITI U CENTRU PAŽNJE

    Odvažnost i smjelost na svim životim područjima čine vatrene žene toliko strastvenima i u izboru odgovarajućeg parfema. Jedna takva žena ne može mirišati obično ili slično nekome u njenoj okolini. Ne, ne. Takve žene biraju parfeme koji će zagolicati maštu i ispuniti cijeli prostor u kojem borave. Ako ste se pronašle u opisu, birajte parfeme koji sadrže mirisne note mošusa, vetivera, smola i šumskog ili egzotičnog cvijeća.

    ŽENA KOJU KARAKTERIZIRA JEDNOSTAVNOST

    Jednostavnost, smirenost, neprenapadnost, blagost, urednost… To su karakteristike koje krase žene koje će posegnuti za parfemima, koji nose karakteristike kao i one – prozračnost, čistoća, klasika…
    Takve žene imaju svoj tip parfema, kojemu su vjerne uvijek i nisu sklone promjenama. Osjećaju se dobro u svojoj koži i to je njihov cilj.

    SPORTSKI TIP

     

    Ako gajite ljubav prema sportovima, posebice na otvorenom, ako volite prirodu i uživate u njoj, citrusni mirisi će vas osvojiti. Naranča i limun daju svježinu, ugodnost i udobnost. 

    MUŠKARCI

    POSLOVNI, OZBILJNI MUŠKARCI

      Muškarci u odijelima nose intenzivnije parfeme (aromatične, drvenaste, začinske…), jer takvi mirisi najvjernije prikazuju njihov stil života.

    MUŠKARCI LEŽERNOG STILA

    Muškarci, koji uvijek žele ostaviti dobar dojam, biraju bezvremenske parfeme, dok oni koje žive laganijim načinom života posežu da citrusnim i svježim mirisma.


    Popularni članci

    Otkrijte svijet relaksacije s Kneipp solima za kupanje

    Otkrijte s nama tajne korejske ljepote

    Suhi šamponi - Djeluju li i koji su najbolji

      • No translations available for this page
        Cookies & GDPR
        Kako bismo pružili najbolju moguću uslugu, koristimo tehnologije kao što su kolačići za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nam obradu podataka kao što je ponašanje pregledavanja ili jedinstveni ID na ovoj web stranici. Neslaganje ili povlačenje privole može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
        Funkcionalni Uvijek aktivni
        Tehnička pohrana ili pristup je strogo nužan za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju je sudionik ili korisnik izričito zatražio ili isključivo za potrebe prijenosa komunikacije putem elektroničke komunikacijske mreže.
        Preferencije
        Tehnička pohrana ili pristup nužni su za legitimnu svrhu pohrane preferencija koje pretplatnik ili korisnik ne zahtijeva.
        Statistički
        Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe. Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
        Marketing
        Tehnička pohrana ili pristup nužni su za izradu korisničkih profila za slanje oglasa ili za praćenje korisnika na web stranici ili na više web stranica u slične marketinške svrhe.
        Upravljajte opcijama Upravljanje uslugama Manage {vendor_count} vendors Pročitajte više o ovim svrhama
        Urediti
        {title} {title} {title}